مركز خريد سان وي پيراميد كوالالامپور(Sunway Pyramid)

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مركز خريد سان وي پيراميد كوالالامپور(Sunway Pyramid)

سان وي پيراميد يكي از مهمترين مركز خريدهاي موجود در شهر كوالالامپور است كه در بندر سان وي واقع شده است و با مساحتي بالغ بر ۱٫۷ ميليون فوت مربع ساخته شده است.  اين مركز خريد در نزديكي پارك تفريحي سان وي لاگون مي باشد و براي بازديدكنندگان و مسافران تور مالزي يك تجربه جديد را رقم مي زند. براي آشنايي بيشتر با اين مركز خريد همراه با آژانس هواپيمايي آرزوي آسمان آبي باشيد.

SunwayPyramid-malaysia

مركز خريد سان وي پيراميد با يك معماري مصري، در يك هرم عظيم قرار گرفته است و يك ابوالهول تاريخي در ورودي آن به بازديدكنندگان زمان ورود خوش آمد مي گويد. مركز خريد سان وي پيراميد سال ۱۹۹۷ ميلادي افتتاح شد اين مركز خريد با خطوط شبه هيروگليف و تنديس هاي فرعون نماي بيروني آن را طراحي شده است و به دو بخش تقسيم مي شود ، قديمي و جديد. مارك هاي معروف مانند كواچ، كالوين كلاين و مانگو در قسمت قديم مي باشد، و قسمت جديد داراي مجموعه اي از فروشگاه هاي مستقل به سبك مراكشي طراحي شده است و به يكي از جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور تبديل گشته است.

 

مركز خريد سان وي پيراميد مالزي ، نخستين مركز سرگرمي و خريد در كشور مالزي است و يكي از كامل ترين مكان ها براي خريد درماني حساب مي شود.  گذرگاه آسيايي در طبقه اول سرشار از آخرين مد پوشاك است. مركز ديجيتال اين مجموعه داراي سالن سينما با دوازده صفحه نمايش، سالن بولينگ، تيراندازي با كمان و زمين اسكي روي يخ درون ساختمان است. كنار اين مجموعه، پارك آبي سان وي  واقع شده است و از روي بالكن طبقه هاي بالاي سان وي پيراميد ،پارك آبي سان وي كاملا ديده مي شود.

 

براي رسيدن به اين مركز خريد اين امكان وجود دارد  از طريق بزرگراه ها (بزرگراه فدرال، بزرگراه دامانسارا-پوچونگ، بزرگراه نيو پانتاي و بزرگراه كساس) استفاده كنيد و با پانزده دقيقه رانندگي از كوالالامپور برسيد و همچنين پاركينگ سان وي لاگون فضاي بسياري براي پارك ماشين ها دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.