خيابان الور كوالالامپور (Jalan Alor)

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

خيابان الور كوالالامپور (Jalan Alor)

در كشور مالزي مردم اعتقاد دارند كه بهترين غذاهاي سنتي را در رستوران هاي مدرن و شيك امروزي نمي توان پيدا كرد.  در مركز شهر كوالالامپور و اطراف آن انبوه جمعيت خيابان بوكيت بينتانگ و مراكز خريد مدرني كه دارد , خياباني است كه به بهشت علاقه مندان غذاهاي متنوع و خوشمزه محلي معروف است و از مكان هاي ديدني اين شهر مي باشد. نام اين خيابان الور است و مصداق يك ضرب المثل قديمي هم فال و هم تماشا است. در كنار آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي بمانيد تا با اين خيابان بيشتر آشنا شويم.
خيابان الور كوالالامپور ، يك محله زيبا و دلنشين است كه بيانگر فرهنگ و آداب و رسوم هاي شهر مي باشد.مسافران تور مالزي و توريستها مي توانند با پياده روي در زمان غروب آفتاب در اين محل از مشاهده زيبايي هاي موجود لذت ببرند ، همچنين يكي از بهترين مكان ها جهت صرف انواع و اقسام غذاهاي سنتي و تجربه كردن زندگي به روش مالزيايي مي باشد.
خيابان الور يكي از ديدني هاي كوالالامپور است كه تا قبل از غروب آفتاب خلوت و آرام است ، اما بلافاصله بعد از غروب ، به يك مكان پر رفت و آمد با رستوراني شلوغ و بي پايان  با صدها ميز و صندلي پلاستيكي تبديل مي گردد. دو طرف خيابان آلور مملو مي شود از دكه ها و غذاخوري هاي متفاوت كه بوي غذاهاي خوشمزه آن كل فضا را پر  ميكند. درخيابان الور كوالالامپور حدوداً تمام غذاهاي چيني, مالايي و تايلندي مانند، ساته و ماهي سوخاري ، سبزيجات  ، نودل و ....  موجود است.
Malaysia-JalanAlor
در خيابان الور شهر كوالالامپور غرفه هاي شيريني و اسنك هاي محلي و مغازه هاي ميوه فروشي طرفداران زيادي دارند و افراد زيادي براي خريد به آنجا مي روند .  كساني كه براي دفعه ي اول  به اين خيابان مي روند در لابه لاي دكه هاي رنگارنگ و مغازه هاي متفاوت انتخاب كردن كار سختي است. رستوران ها و غذا خوري هاي موجود در اين خيابان اكثراً چيني هستند. در اين خيابان گردشگران و بازديدكنندگان زيادي تنها براي امتحان كردن غذاهاي محلي و آشنايي با فرهنگ اين مردم مراجعه مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.