سفر به هندوستان

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

سفر به هندوستان

شما به هر جاي دنيا كه بخواهيد سفر كنيد قطعا نياز به تحقيقات و  گردآوري اطلاعات راجع به مقصد خود داريد. هندوستان نيز از اين قاعده مستثنا نيست و براي بازديد از تمامي جاذبه هاي گردشگري هند نياز به يك سري اطلاعات هر چند اوليه داريد.همكاران ما درآژانس مسافرتي آسمان آبي هم در سايت و هم با مشاوره تلفني و حضوري رايگان اين امكان را براي شما فراهم خواهند كرد. گردشگران عزيز براي يادگيري در مورد آداب و فرهنگ هند با چشماني باز به مطالعه بپردازند. بت ويتمن كه پايه‌گذار و مدير «واندرلاست و ليپ استيك» و همچنين «وندرتورز» است كه از سال ۲۰۰۹ تورهاي زنانه به هند فرستاده است، مي‌گويد: تاكنون هيچ زني در اين تور به مشكل امنيتي برنخورده است. اين خود نشانه بزرگي از فرهنگ اين كشور و اطلاعاتي كه گردشگران در بر گرفته اند است. هند كشوري بسيار بزرگ با جمعيتي بسيار زياد و فرهنگ ها و اديان مختلف است. به همين دليل ممكن است شما در اولين سفر خود به هندوستان دچار يك شوك فرهنگي شويد ولي در ادامه بازديد آن چنان محو مي شويد كه حتي زمان كم مي آوريد. كشوري عظيم و گيج كننده مملو از هياهو و ترافيك و فعاليت بدون وقفه مردم است.

safar-be-hend22

براي مدتي كه در نظر گرفته ايد مديريت و برنامه ريزي كنيد و البته ميتوانيد برنامه ريزي سفر خود را به تور هند واگذار كنيد تا با خيالي آسوده از مكانهاي مشخص ديدن نماييد . در زماني بسيار كم سعي نكنيد از تمام جاذبه هاي ديدني بازديد كنيد. زيرا خستگي ناشي از اين همه گشت و گذار  باعث مي شود چيزي از سفر متوجه نشويد و لذت نبريد. شما براي سفر دوباره به هند وقت بسيار داريد پس سعي نكنيد تمام آن را در يك سفر چند روزه ديده و فقط خستگي از آن را بر دوش  مي كشيد.

 هند كه كشوري وسيع و رنگارنگ است با روستاهاي كوچك و شگفت انگيز. شما با خارج شدن از شهر و بازديد از اين مناطق حس آرامشي را تجربه خواهيد كرد كه در شلوغي شهر هاي آن نمي بينيد. البته كه در روستاهاي زيباي آن مي توانيد مفهوم كامل از مهمان نوازي هندي را دريابيد. 

اگر براي بار اول به هند سفر مي كنيد مراقب غذا ها و نوشيدني هايي كه ميل مي كنيد باشيد البته اين بدين معنا نيست كه از غذاهاي خياباني صرف نظر كنيد، فقط سعي كنيد كه از غذا هاي آب پز شده و سرخ شده، هم چنين از ميوه هاي پوست كنده و تازه تغذيه كنيد. هميشه بطري آب معدني با خود به همراه داشته و ترجيحا از خوردن يخ و سالاد نيز دوري كنيد و اگر در هتل هاي هند اقامت داريد اين موارد را ترجيحا رعايت كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.