دانستني هاي مهم درباره تور تايلند

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

دانستني هاي مهم درباره تور تايلند

تور تايلند - Thailand Tour

اگر كه سفر با تور تايلند را انتخاب كرده ايد، نيازمند آشنايي بيشتر و بهتر با اين كشور و شناخت دقيق تر آن هستيد. تايلند نام كشوري در شبه جزيره هند و چين واقع شده و در جنوب شرقي آسيا مي باشد. اين كشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و كامبوج، از جنوب با مالزي و خليج تايلند و از غرب با برمه و درياي آندامان همسايه مي باشد. زبان رسمي اين كشور، تايلندي است. پايتخت و همچنين پرجمعيت ترين شهر آن، بانكوك مي باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودايي است. نام تايلند در زبان مردم محلي گرفته شده از دو كلمه THI و LAND است كه به معني سرزمين حوري نيز است.
معابد بودايي بخش جدايي ناپذير از فرهنگ مردم كشور تايلند مي باشد كه البته نقش به سزايي در صنعت گردشگري نيز ايفا مي كنند. علاوه بر اين، تايلند به دليل جزاير پر تعداد با سواحل شني بسيار جذاب و شن هاي طلايي رنگش و همينطور غذاهاي خياباني شهرت جهاني دارد. 
بانكوك، پوكت و پاتايا و استان كرابي، مهمترين و بهترين مقصدهاي سفري تايلند هستند كه در ميان گردشگران از محبوبيت بسيار بالايي بهره مند هستند. بهتر است زمان سفرتان به تايلند را گونه اي برنامه ريزي كنيد كه در زمان جشنواره ها و فستيوال هاي جذاب كشور، در آنجا باشيد. 

 

⌛ تور لحظه آخري تايلند

چنانچه به دنبال پكيج هاي ويژه تور تايلند هستيد، انتخاب آفرهاي دقيقه 90 بهترين گزينه براي شما خواهد بود. قيمت بليط به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترين ايرلاين ها را از آژانس آسمان آبي بخواهيد. سفر به كشور توريستي تايلند با تور تركيبي  تور تايلند تابستان 97 مي تواند يكي از بهترين و خاطره انگيزترين سفرهاي شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.